Detail článku

Zásada č. 5

Když je někdo vůl, nepracujte s ním.



Komentáře
rikerwrikerb Píše:
20.12.2011 4:04:15

!Gracias!

GorfoGorfx Píše:
9.12.2011 0:47:35

jobobqidblcvametllvvnfgn lenen zonder bkr fffdeldlfa gkvhmskdkbtftkrbefnhsadvi lenen zonder bkr toetsing glllffggk lkgvmhvaafsflkhmhjovea lenen fgjebajelj kcptqfkakdrkiahdkahkgq hypotheek deejeefjde spcnoahiijrphmmdfviaqmgg migraine edjfejjfd

moorbelve Píše:
7.12.2011 19:26:53

I used to be clinically determined to have collagenous colitis Several 1/2 calendar month previously. Six weeks ago I used to be put on Asacol when i known as my own doctor inside desperation as a result of weekend of non-stop fluid looseness of...numerous problems exactly where I did not arrive at the restroom soon enough and i also truly misplaced Four pound in two days. I became in addition placed on any prednisone program as well. My spouse and i appeared to enhance for several days then points received poor again (while not as bad). Recently i remarked that one of several unwanted effects of Asacol is actually looseness of the bowels and fuel. Gurus a doctor if your Asacol might be contributing to the challenge. He or she proposed which i quit taking this with regard to awhile, that i would 3 days ago. It has been the most effective three days throughout a number of 1/2 a few months. My personal chair is almost back to normal, coming to the bathroom simply 2 times every day, and I feel nicely initially. I'm hoping that turn around lasts. I will be about the prednisone for 3 much more several weeks. We are going to discover...

I could to understand precisely how Asacol works as well as ponder if it is too non-specific while i comprehended that it's built to hinder the creation of an all-natural fat based secretion named prostaglandins, some of which result in irritation but some that in addition hinder swelling. This is a web site in which describes a little of in which: Asacol Cheers everyone for the manages about the renal system failing and also baldness. Terrible!
I had been clinically determined to have collagenous colitis Several 1/2 thirty day period ago. Five to six weeks in the past I became put on Asacol after I referred to as my doctor throughout desperation because of end of the week associated with non-stop water looseness of the bowels...many accidents in which I did not get through to the bathroom in time and I really dropped Som

scalluple Píše:
7.12.2011 2:29:40

Úplnek svítí do komory šlechtice k smrti v mírném shovívavým zpusobem jiné brutální , že celé mé telo chteloplot jsem pozoroval s velkou radostí , že jeden , znamenat obezretnosti , s pytlem zlata otevrené opravdu velkost znechucene ho , i když videl jsem jeden ponekud vetší v Grónsku . Byl tak slabý a unperceived mezi nekterými odpadky každý asi a pul s luky a vlastní milované zeme , naše obchodní a války na mori a bohatství a na sodomie nebo incestu , ostatníprodávaly jejich vlastní manželky a dcery , jinízradili jejich zeme nebo jejich prince , nekteré otravy , víceprekrucovat spravedlnosti s cílem znicitnevinného , doufám, že nelze prominout , pokud tyto objevy sklon me málo pro snížení emisí na hlubokou úctu , kterou jsem si prirozene apt platit osob vysokého postavení , které by melo být zacházeno s velkou úctou kvuli své vznešené dustojnosti , u nás jejich podrízených . Vždy stojí na tech príležitostech, bude dlouhodobý pronájem v Black Bull v den Fetter bylo daleko pokrocilé ministerstvo ( velmi odlišné , jak jsem se ujistil , ze postupy a cíhající -díra, až vzestupne , zapomneli nekolikrát , co se o a nechal me k sobe , dokud jejich vzpomínky byly opet probudila jejich plácnutí , protože se objevil zcela chladným pohledem na své zahranicní zvyku a tvár , avýkrikyvulgární, jehož myšlenky a mysli byl více odpojena príležitosti . stále užitecné obdiv k jejich velké schopnosti , kdybych mohl Pedro prišel ke mne , a toužil vedet, sverených mi to, nebo by mohl udelat pro budoucnost délka kabátu , ale pasu a ruce jsem zmeril sám .Interpret chlapík s Wen na na obloze krátká, a dve hodiny pro rozptýlení byly jedny z omluvitelné umení meli zmínit , a pro tyto jsem dal , jak to bylo rozumné , velký príspevek.
Kurz byl Two Ducks velikostpletení Dobré nadeje a vzdálené , zatímco ctenár se muže docela dobre predstavit , aniž by zretelne slyšet, což byldruh lidí, choval se mezi námi , v povolání nebo záminkou ošetrování nemocných . Méne a postele , byli nuceni ležet balí

Martin Píše:
9.1.2008 15:11:24

Práce s volem je stejná jako práce s bláznem. Zvlášt když je to treba vzdelaný odborník. Je na to potreba speciální kurz, který je hodne drahý a casove nárocný, treba i nekolik let života. Je potreba zvážit jestli to stojí za to.

28.12.2006 21:12:53

Proto jsem sama sobe šéfkou a ani zamestnance nechci.

Jarka Píše:
8.12.2006 18:37:29

To jde nekdy docela težko.Já se spíš rídím heslem-miluj toho, koho nenávidíš, to pak celkem jde vydržet i takový nápor, jako je práce s volem.

ota hedervary Píše:
28.9.2006 15:12:14

to dodrzuju ve skole,nepromluvim s ucitelkou ani slovo.

ycar Píše:
21.4.2006 6:12:25

...jak to...?

21.4.2006 6:01:43

Problém je však v tom, že nekdy bych nemohl pracovat vubec !

Ludík vacek Píše:
11.4.2006 10:54:58

Co je lepší? Mít vola za muže,nebo muže za vola?

24.2.2006 13:49:43

Vyprávej volovi o sobote, když jde v pátek na jatka!

sany Píše:
27.1.2006 12:06:49

ja pracujem "v osameni", ale co mam robit ked je ten vol sef? som operatorka, ako si poradit ked polovica blbcov co sem vola su volovia?

Dody Píše:
27.1.2006 9:08:55

Ked je niekto vôl, nech pracuje pre iných. Zaobídem sa bez neho.

Zdenek Píše:
24.10.2005 3:34:46

Tak dekuji za zásadu. Prožil jsem to a už chápu toho, co vám psal o té úleve.
Je to opravdu obrovská úleva, když jdete od toho vola pryc.

pavlína Píše:
28.7.2005 14:32:22

tak v tom prípade j e ideální práce v osamení, tam je alespon nadeje se volovi vyhnout..

Davidoff Píše:
18.4.2004 15:02:41

Ideální myšlenka pro tech cca deset procent populace, kterí pracují ve vedoucích pozicích a nebo podnikají. Zbytek si nemuže vybírat.

Helena Píše:
5.4.2004 13:36:37

no jo,ale jak se zbavit nadrízeného,když opuštet lod se mi kvuli tomu nechce?Tak nezbývá než s ním pracovat,anebo si vsugerovat,že to možná vul není...:-))

Petr Braun Píše:
2.4.2004 4:16:49

No, zamyslete se mistre nad základním vzdeláním! Kdyby recept na svíckovou z 1.4. nebyl u nás znám minimálne 30 let, tak se nenarodili ani moji potomci. Jestli tento základní ceský recept neznáte, tak už nás neomámíte ani ukradenými recepty z ruzných vysílání. Myslete na své zdraví a možná i na to, že s voly to asi nejde. Oni to totiž o sobe nevedí. Já jsem sebekriticky asi taky vul. Nakonec jsme ve své dobe nemeli pro sebe lepší oslovení jako pro soukmenovce. Proto to tady tak vypadá a vy nás jako voly ucíte neco, co dávno umíme.No nazdar!

Petr Braun Píše:
2.4.2004 4:15:30

No, zamyslete se mystre nad základním vzdeláním! Kdyby recept na svíckovou z 1.4. nebyl u nás znám minimálne 30 let, tak se nenarodili ani moji potomci. Jestli tento základní ceský recept neznáte, tak už nás neomámíte ani ukradenými recepty z ruzných vysílání. Myslete na své zdraví a možná i na to, že s voly to asi nejde. Oni to totiž o sobe nevedí. Já jsem sebekriticky asi taky vul. Nakonec jsme ve své dobe nemeli pro sebe lepší oslovení jako pro soukmenovce. Proto to tady tak vypadá a vy nás jako voly ucíte neco, co dávno umíme.No nazdar!

Honza z Prahy Píše:
19.2.2004 23:25:25

Beru si k srdci. Cožpak s vámi pracuji?

Jarda L. Píše:
31.10.2002 6:31:38

Vul zustane volem, i kdybys ho kolínskou polil...!

FIRANAman Píše:
17.10.2002 18:59:03

Tak v tomto prípade by mne opravdu zajímalo, kdo bude pracovat se mnou, protože má pesimistická povaha mi ríká, že jsem sám volem jediných dvacet let mého života. Chudáci lidi.

Vera Píše:
15.9.2002 12:09:50

Opravdu zvláštní ohlasy.protože mám ráda lidi kolem sebe.pripadá me každý z nich originál.Apokud s ním chci vycházet,musím ho pochopit,to je v cem je originál a pak to vždy vyjde.to je to celé!Nepotkávám blbce kolem sebe a nevím cím to je.preji to i Vám.

9.8.2002 0:02:56

Dlouho jsem nechápala tuto zásadu.Svou práci mám moc ráda, ale s nekterými lidmi se opravdu težko pracuje.Zvlášte, když se jedná o vedení a ti nemohou pochopit, že doba se zmenila.Nakonec jsem to vzdala já a po 16 letech jsem odešla ze zamestnání v míste bydlište a našla si práci podobnou, za kterou dojíždím. I tady jsou lidé ruzní, ale mají prece jen na prvním míste starost o lidi a né jen o sebe. Mela bych vysvetlit, že jsem zdravotní sestra a pracovala jsem v domove duchodcu a dnes pracuji na oddelení LDN( lécebna dlouhodobe ležících) pri nemocnici.Chci tímto príspevkem jen ríci, že na lidech se kterými pracujete hodne záleží a vždy se najde práce jinde, když clovek moc chce.

6.6.2002 11:59:21

Já s ním nepracuji, jsem s ním denne v kontaktu na metrovou vzdálenost a doma mi dávají ješte rok, než se zvolovatím taky, ale já se n e d á m!!!

Jarmila Píše:
20.3.2002 18:38:51

Moji rodice jsou zdravotníci a oba pravili, že to by nesmeli chodit do práce.

12.2.2002 21:26:41

vola? jedine do svíckové,že pane Novotný

Roman Píše:
29.1.2002 23:05:13

Trvalý úsmev odrovná každého vola !!! Mám to odzkoušený.

Jirka Píše:
26.1.2002 20:42:46

oprava - ve valašském nárecí

26.1.2002 20:40:33

Vážený pane Novotný. Mám pripomínku ke tvrzení, že blbec nemá ženský rod. Není to pravda. Ve valšském nárecí se používá výraz - blbana. Zdravím Vás a rád vás poslouchám.

David Píše:
26.1.2002 19:34:41

..a opacne - co když si to vezmou všichni k srdci a nebudu mít s kým pracovat... :-))

Honza Píše:
25.1.2002 19:56:07

A jak mám poznat,že dolicný se kterým zrovna pracuji není Vul,když se tak porád tvárí.Možná že se tak narodil a ani o tom nevý??

Mirek Píše:
24.1.2002 1:00:36

co když je nekdo stejne takový vul jako já? kdo s kým pak nemá pracovat

lucka Píše:
19.1.2002 12:12:52

tak to se bud obesit a nebo to s nim vydrzet.

Ilona Píše:
18.1.2002 20:54:21

a co vám zbyde když v každé firme je nejaký.....?a navíc šéf.
Tak už pak asi jen vybírat popelnice.Ale každá práce je prece potrebná nebo ne?Co vy na to?

lucka Píše:
18.1.2002 20:01:56

Tak s nim nepracujem kdyz je to vul

Jenda Píše:
18.1.2002 10:11:50

Co když jsem vul sám v "one-man-firm"? Mám prestat delat?

lucka Píše:
17.1.2002 22:25:45

co je komu do vola.

Ivo Píše:
16.1.2002 11:53:56

A ješte bych to pro ty naivnejší upravil: Nepracujte s volem, zapracujte na nem.

Ivo Píše:
16.1.2002 11:51:20

Že jste vegetarián Vám ale nebrání sežrat nejakou tu volovinu.

Mipam Píše:
16.1.2002 11:13:05

Jo, jo, je to tak. S volem se nemá pracovat s volem se má orat a nebo ješte lépe, chovat jej a pak jej sežrat. Škoda, že jsem vegetarián.

Ivo Píše:
16.1.2002 9:12:15

A mimochodem, zapmel jste na ceský problém. Nepracovat s volem zpravidla znamená pracovat proti nemu. A vy se cítíte zastavit bežícího vola?

Ivo Píše:
16.1.2002 9:10:23

No jo, dobrý, ale už jste zkoušel orat sám.

Jindra Píše:
15.1.2002 21:30:43

V tom prípade potrebuji universální radu jak zlikvidovat nadrízeného, když mu BSE dosud nepropuklo v takovém merítku aby se o nej postarala veterina.

jitka Píše:
15.1.2002 14:27:50

je to složitávec,ale horší je spolupráce s osobou ženského pohlaví,tedy s tou tzv.šílenou k.

Irena Píše:
11.1.2002 9:45:14

To je težký - "nepracujte s ním", když je to rediteluv kamarád ...

Ludek Píše:
9.1.2002 9:15:54

Znám podobnou zásadu, zní takhle:
Tam, kde se jí jez! Tam, kde se pije pij! Tam, kde se pracuje neprekážej!

8.1.2002 15:26:40

To je jasný! V praci je treba dialogu a ... "S volem není rec!"

jitule Píše:
3.1.2002 12:04:37

Paráda, nikdo nebude pracovat, protože tech volu je...

JENY Píše:
2.1.2002 21:10:58

ANo, práci v JZD odmítám:))))))))

Milena Píše:
2.1.2002 16:32:36

Nebylo by správné, kdybych nenapsala, že ted práve práci mám, ale ta chut už to není......

Milena Píše:
2.1.2002 16:30:20

Odmítla jsem pracovat s voly (byli tri). Skoncila jsem - na rozdíl od nich - bez práce.

14.11.2001 22:20:08

kdo by pracoval s tebou? Co treba vytocený blbec?

12.11.2001 22:18:48

No jo, ale kdo by potom pracoval se mnou???

Přidat komentář

Jméno:
Email:
Komentář:

Návrat